Go! Go!

Tja boys and girls. Jag har varit lite seg på att skriva, har inte haft bilder eller inspiration. Träningen har däremot fortsatt, vilket det blir bilder på nu, men först måste jag berätta om grönan! Vi var på grönan igår, fredag, och åkte den nya bergochdalbanan Insane! Den var helt klart bästa banan jag åkt. Åk den! Dessutom såg vi Kongfu boys på grönan scenen.

Tillbaka till träningen:
Jag har mest kört med Felix sista tiden. Jag försöker ge honom ett ground game, vi har mest drillat grunder, sen har jag avslutat med att leka lite. Det börjar bli något, kanske kan vi sparra lite snart!

Gör en armbar från mount

Bara för dig Seb! ;) Du kan ju få äran att berätta i kommentarerna vad jag gör!


Går från gogoplata till locoplata

Man kan ju inte nöja sig med gogoplatan när man fått en så fin öppning, vad går jag på istället?



stackars felix, han lider av min locoplata!


Stackars Felix ; )    Andreas står i bakgrunden och tycker det ser ut att göra ont :P



gogoplatan är en fin leksak, här öppnar den för en hel serie attacker


gogoplatan är en fin leksak! Det finns mycket fint jag kan göra härifrån! Några idéer?

Mer kommer inom kort, Orkar inte ladda upp mer för tillfället :D

Puss och kräm, bodyslam!!!

Kommentarer
Postat av: Frika

hörru snygging! kommeru o kramas med mig snart lr?

2009-07-25 @ 22:44:32
URL: http://yellon.blogg.se/
Postat av: Frell

Klart! :) jag kommer så fort jag kan ^^

2009-07-25 @ 22:52:06
URL: http://gogoplata.blogg.se/
Postat av: Emil

klart jag kommer, vill också kramas med fredrik

2009-07-25 @ 23:48:23
Postat av: linder

Då sebbe är så seg så får väl jag rycka in ... det är en "Armbar" , snicigt värre :D

2009-07-26 @ 14:38:54
URL: http://liiinder.bilddagboken.se
Postat av: frell

haha yes, en armbar från guard, de är därför benen fladdrar XD

2009-07-26 @ 17:04:54
Postat av: wass

Nice fredrik, ser ut som han får ta mkt stryk ^^



Eftersom linder tog min bild o kommentera kommenterar jag på den sista istället :)



Om man kommer så långt som du har gjort på den bilden så skulle jag inte nöjt mig med att strypa killen, det har du kunnat göra långt innan när du har kommit dit. Jag skulle istället slå sönder ansiktet eftersom du kan diktera distansen för att få in kraftiga slag ^^

Och ännu mer flippa över han så du får en plata från mount då hans tyngdpunkt redan ligger faar åt vänster. Därifrån kan man både strypa ut han samt slå han till köttfärs om man så önskar.



Keep up the good work fredrik!

2009-07-27 @ 10:53:03
URL: http://armbar.blogg.se/
Postat av: Frell

haha ah de är synd om felix när vi tränar :D du tycker precis som jag från positionen, de är kebabtallrik, köttfärskalas :D



2009-07-31 @ 00:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0